divendres, 23 de febrer del 2007

AL SR. ANÒNIM


En Gustau, ha tingut l'amabilitat, de publicar el meu blog, a la marfanta.

He tingut molts comentaris, de tots colors.

Algú, no se perquè, un anònim,es clar, intenta "presionarme" o no se que pretén.. simplement es posa amb mi perquè no li agrada el que dic.
Es veu, que al meu blog es sent ofès, serà perquè les veritats ofenen. A mi em dona igual qui siguis, de tot cor t'ho dic, el que si et vull deixar clar, es que no em faràs callar, perquè aquí no hi ha micròfons que apagar.
Et diré un altra cosa, per a que pugues dormir tranquil, perquè sembla, que no dorm per culpa meua este chic,i això si que em sap greu, el pseudònim de la cabassera, va dedicat a la meua estimada iaia dels Reguers perquè de minuda em va ensenyar a fer cabassos i era un manera de fer un cert "homenatge" al tots els cabassers i a una de les meves arrels, la reguerenca.
Parlant de iaies, l'altra iaia, la de Tortosa,(entre d'altres coses), em va ensenyar que sempre, havia de fer sentir la meva veu davant les injustícies, i lluitar per tot allò que vull, i sobretot, em va ensenyar a ESTIMAR I CONÈIXER TORTOSA.
Per això, Sr. anònim, seguiré parlant de lo que a mi em sembla una injustícia per a la meua ciutat, perquè penso que els tortosins, no ens mereixem ser el riure de les Terres de l'Ebre i de la gent que ens visita.
Es tan simple com no obrir el meu blog si tan li molesta.
Des aquí també crido a la LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ i a LLUITAR per la nostra ciutat, per a que Tortosa camine cap avant, tal i com es mereix.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

segueix axí i endavant.

Anònim ha dit...

Mira cabasera no soc de tortosa ni votant de PSC ni CIU veig que la gerra va entre vatros dos, pero el que si et dic que la teva iaia es va deure olvidar que tu segueix sent anonima perque aixo de publicar un bloc en un altre seudonim no crec que sigui lo mes etic tampoc ,si tens queixes que hi han i no poques fes-ho com Feran Bel o Meritxell o un llarc etc ok i no te emprengis mal.

la cabassera ha dit...

gr�cies anonim,�.
seguire fent com dic a l'article el que cregui millor per la ciutat tant sigue amb pseudonim o sense.
en tot cas, torno a repetir, gracies pel consell anonim....

Anònim ha dit...

A les hores no critiques els que utilizem el anomin com tu utilitzes cabassera.

la cabassera ha dit...

no t'he criticat, nomes el crido pel nom i com no en te, li dic anonim, igual que a mi em crideu cabassera, no us enfadeu tant home!
patiu d'strees?? deu ser el transit.. per cert esteu tota l'estona a l'espectativa ee
pau i bons aliments anonim!
SALUT!

Anònim ha dit...

Tot això que aquí pregones Cabassera no passaria si tu i els teus haguéssiu fet la feina quan tocava, quan manàveu. Ara que no hi sou, no val a queixar-se de la feina que no heu fet abans.
Prediques demagògicament i gratuïtament. RIDÍCUL!
(I ara esborra’m l’opinió si et sembla)

Anònim ha dit...

Em peso que t´fotut un embolic yo no soc ni de tortosa ni sociata pero ara em dire anomin de llata et va be aixi els dos en parlarem per anonim ok .

la cabassera ha dit...

a l'anonim d'abans dir-li que jo no borro res pero al final pot ser si que li borrare per pesat.
Pel que fa el nom de llata ja em va be, per mi perfecte

Anònim ha dit...

Pos si ens fixem en la teva “crònica” del 20 de febrer ningú diria que NO BORRES RES Cabassera.
Per cert, ets tu la que parla, a crits, de LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ, o t'he llegit malament? Resulta una mica contradictori això de reclamar llibertat per expressar-nos i per una altra banda esborrar els missatges del personal, no creus? En què quedem? M’esborres o no?
(Ara m’acabo de guanyar la permanència - o no -, jeje)

la cabassera ha dit...

Estas intentant que em pique?? jaja
que penos que ets jajaja
borrare el que vulgue xiquet que per algo es meu lo blog.
ai perdut

Anònim ha dit...

anonims esbirros de sabate i de granhermano EE. Tots sociates amargats i preocupats per perdre les poltrones.