dilluns, 26 de febrer del 2007

ON ESTA LA BARANA??

Voldria ajuntar-me a la protesta de la barana del pont vell.
No cal que digue, que es un perill.
Es alucinat... com comentava dies enrera, anem cap atras com los crancs, pero anem cap atras a gran velocitat.
A quin cap entra llevar les baranes?? es que hi ha coses que no tenen cap logica, resulta que tenim un munt de coses que fer a Tortosa i dediquem a llevar baranes al pont!!
Això es de locos
!!
Tirem los diners en una cosa que teniem bé, per fer-la malament!!
Increible!!!!!!
Com me comentava abans un anonim, que em diu que no se de que vaig i tot aixo, jo diria que una de la vostra feina sra. anonim es defensar la ciutat i saber si es prioritari posar o llevar baranes o sigue lo que sigue, aixi que no em vingue en histories. Tambe li recordo que a la Generalitat son els mateixos que voste.
Aixi que si voste em deixa li dire.....Alcalde tornes a suspendre!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Et repeteixes més que l'all-i-oli cabassera dels nostres! Tortosa potser va cap enrera, però tú sembles sortida de "Cuéntame" amb tots aquests comentaris "retros".
No senyora, no hi ha barana, però com molt bé comprendràs (si tens dos dits, per posar-ne una s'ha de treure l'anterior. A mi personalment els "quitamiedos" aquells que hi havien, més que treure'm el miedo em produïen pànic.

Anònim ha dit...

a la defensiva, a la defensiva...
ui ui....
treguin els quitamiedos pero no tardin 16 anys en posar unes valles, panic tambe en fa voste aixi tant rebotada anonim

Anònim ha dit...

la barana l'han degut de vendre a pes al de reciclatges Fores. Son tan nulos que no la ficaran mai mes

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
la cabassera ha dit...

jaume, jo sere ignorant, pero tu ets un grossero que diuen per aqui.
escriure com voldre i dire el que voldre.

i si no t'agrada VOLTA!!!!

la cabassera ha dit...

i tambe et borro perque EM DONA LA GANA! ueeeeeee!!!!
i si m'insultes UEEEE!!!!!!
faigues lo que faigues digues lo que digues UEEEEEEEEEEEEE+
bon vent jaume o qui sigues que me dona =

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
la cabassera ha dit...

pos jaume tu a mi em sembles ignorat, arrogant i prepotent. dire el que em semble be ja t ho vaig dir i no et penso torna a contestar
ves i k et toke l aire

la cabassera ha dit...

per cert aixo de ke si ho borres es perk te llegit m ha fet molta gracia!!! :D
pos per a k sapigues k no puc parar de llegirte et borro amb molt d amor
see u jaume!!